Cand umblam creanga dar nu cuprindeam lumea

Candva, nu asa demult, umblam creanga dar nu cuprindeam lumea.

Cand m’am oprit din umblat creanga, in repaos fiind, am trait cumva mai mult.

Si am cuprins lumea cu brate lungi, pline de dragoste.

Ma intorc mereu in natura, traiesc aproape in sanul ei.

Ma intorc tot mai des catre copilul din mine, caruia ii zic instinct.

Il ascult, ma asculta si el, doar ca eu abia iau note de trecere.

Caut simplitatea dar ea nu ma cauta pe mine.

Simplitatea in forma strictului necesar, a ceea ce este suficient

Suficient pentru o viata bogata spiritual dar si cu explorare, bunatate si dragoste.

Nu mai stiu sa il aleg decat daca sunt fortata.

Si respir adanc, viata e acum si nimic mai mult.

––––––––––––––––

Viata era mai simpla candva

Sau cel putin, asa mi se pare acum.

Poate e doar mintea mea, ma ia la misto distorsionandu’mi amintirile.

Acum, imi pare ca e doar munca.

Oriunde ma uit cand deschid ochii, mi se infatiseaza doar munca, munca, munca.

Nu exista spatiu nicaieri.

Toate lucrurile, fie ca e vorba de munca de la birou, de casa, din jurul casei, din aer, se simt inghesuite.

Le simt inghesuite.

E doar de munca.

Si incep sa ma plictisesc.

Si sa ma enervez.

E plictisitor sa fii un adult.

Timpule, du’ma inapoi la stadiul de copil nestiutor.

Despre Lasati'ma sa visez

O lume mare, conexiuni peste tot, ochi larg deschişi, închidem într-un pǎtrǎţel urâţeniile, deschidem într-un semicerc posibilitǎţile. Dincolo de linia mǎrii, lumea îşi extinde zidurile şi mai mult şi ni se înfǎţişeazǎ viaţa, în toatǎ splendoarea ei, minunatǎ, cu intensitatea unei veşnicii, ca fiind exact ceea ce ne trebuie. Şi totul, doar într-o clipǎ, pentru o clipǎ. O clipǎ ce ne va persecuta pe tot parcursul celor urmǎtoare.
Acest articol a fost publicat în Nonclasificat. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu