Noiembrie 30, 2016

“am renascut din dragoste de viața”

Posted in Nonclasificat la 10:23 pm de Lasati'ma sa visez

Pot aduce foarte multe, pot zbura și te pot lua și pe tine cu mine. Poți sǎ fii cine dorești alǎturi de mine. Te pot ajuta sǎ simți cǎ trǎiești, sǎ atingi firicele de timp, sǎ le și opresc din cǎdere, puțin, uneori.

Pot sǎ zâmbesc  și sǎ ȋți ȋnseninez ziua. Atât de mult ȋncât vezi lumina.

Pot da cǎldurǎ, voie bunǎ, energie, ȋți pot spune lucruri pe care nu te’ai fi așteptat niciodatǎ sǎ le știu.

Pot fi suprinzǎtoare.

Pot și sǎ strâng cureaua tare, sǎ nu mai poți respira și când pic din cer, sǎ te iau brutal cu mine.

Daca te simți rǎu, te pot face sǎ te simți și mai rǎu.

Cu cât ȋți dorești mai multǎ liniște, cu atât eu ți’o pot alunga.

Pot sǎ ȋti cer mult, atât de mult ȋncât sǎ trec pragul de lunǎ de pe cer.  Și dupǎ ce mi’ai adus o bucatǎ din ea, sǎ te cert.

Vreau sǎ fiu rezistentǎ, sǎ deschid cât mai multe porți ȋn mintea mea, vreau sǎ rǎmân independentǎ.

Ȋn paralel, am nevoie de suflete, aș putea sǎ respir afecțiunea, așa de mult am nevoie de ea.

Cuvintele de toate felurile pe care le’am ȋnșiruit ȋn ultimul timp nu au avut și nu au ca scop final sǎ schimbe pe cineva. S’a terminat cu poveștile astea și cu intențiile de a schimba ceea ce suntem. Ȋmpreunǎ, noi, oameni, sǎ putem face tot ceea ce ne stǎ ȋn putere pentru a ne ȋnfrumuseța viața de acum și de puțin mai ȋncolo.

Nu am o imaginație surescitantǎ și nicio curiozitate fabuloasǎ.

Eu sunt pentru extremiști. Echilibru prin completare. Furie și relaxare. Pierdere, cǎutare.

Și-

Lasă un răspuns

